BIAŁA MAGIA:
używają: Biali Magowie, White Warlock, Black Warlock
ZAKLĘCIA:
Cure Leczy Rany
Cura Leczy Złamania
Curaga Przywraca całkowite zdrowie
Life Wskrzesza zmarłych
Panacea Leczy zatrucia
Stona Leczy Skamienienie
Shell Tworzy skorupę, ktora broni przed atakiem
Protect Stwarza antymagiczną barierę
Silence Czyni z przeciwnika niemowę
Mini Pomniejsza wroga
Reflect Tworzy tarczę odbijającą czary.
Confuse Otępia wroga
Blind Oślepia wroga
Float Cel unosi się w powietrzu, chroniony przed obrażeniami żywiołu ziemi.
Regen Podtrzymuje przy życiu przez godzinę, lecząc.
Esuna Leczy nieznane trucizny
Haste Zwiększa prędkość
Reflect Odbija zaklęcia na rzucającego.
Dispel Usuwa obrażenia powodowane przez magię.
Holy Przyzywa Neketusa
CZARNA MAGIA:
używają: Czarni Magowie, White Warlock, Black Warlock
Fire Najsłabszy czar ogniowy
Fira Średni czar ogniowy
Firaga Najsilniejszy czar ogniowy
Sleep Usypia jednego bądź wszystkich wrogów,
Blizzard Najsłabszy czar lodowy
Blizzara Średni czar lodowy
Blizzaga Najsilniejszy czar lodowy
Slow Zmniejsza szybkość
Thunder Najsłabszy czar błyskawic
Thundara Średni czar błyskawic
Thundaga Najsilniejszy czar błyskawic
Stop Zatrzymuje wroga.
Poison Zatruwa jednego/wszystkich przeciwników.
Bio Zadaje bezżywiołowe obrażenia i czasem zatruwa wroga/wrogów.
Osmose Wyciąga z wroga Magię i zwraca ją rzucającemu czar.
Drain Wyciąga z wroga Życie i zwraca je rzucającemu czar.
Demi Zmniejsza Życie wroga o połowę.
Comet Deszcz meteorytów
Death Uśmierca wroga
Break Powoduje skamienienie
Water Zadaje obrażenia od wody jednemu bądź wszystkim wrogom.
Meteor Sinly deszcz meteorów
Flare Atak Siłą Rubina
BŁĘKITNA MAGIA:
używają: Witchdash, Hellhorn, Rusałki, Likadiry, Syreny, Dragony
Free Energy Zadaje fizyczne obrażenia jednemu wrogowi.
Tidal Flame Zadaje fizyczne obrażenia wszystkim przeciwnikom.
Meo Twister Trąba Meo
Iai Strike Uśmierca wroga.
Power Break Obniża siłę wroga.
Armor Break Obniża zdolność obrony przeciwnika.
Mental Break Obniża wrogowi obronę przed magią.
Magic Break Zmniejsza siłę ataków magicznych wroga.
Thunder Slash Zadaje obrażenia od błyskawic.
Shock Otępia wroga
Lancer Osłabia wroga.
Reis’s Wind Leczy wszystkich wokoło
White Draw Wyciąga Magię od wrogów
Six Dragons Lekarstwo
Cherry Blossom Ciężkie obrażnenia wroga
Goblin Punch Cios Goblina
Doom Od 10 odlicza śmierć wroga.
Aqua Breath Obrażenia od wody na wszystkich wrogów.
Mighty Guard Ochronna skorupa dla wszystkich
Matra Magic Minimalizuje życie
Bad Breath Truje i Otepia wroga
Night Usypia wszystkich wrogów.
Twister Obrażenia od wiatru dla wszystkich przeciwników.
Earth Shake Obrażenia od ziemi dla wszystkich przeciwników.
White Wind Przywraca siły członkom drużyny.
Vanish Powoduje znikniecie
Magic Hammer Zmniejsza magię wroga
Aura Wybrani ludzie powracają do życia
Revive Wskrzesza cel.
Countdown Rzuca czar Doom - odliczanie do śmierci.
Virus Fly Rzuca wirusy na wroga.
Freeze Obniża temperaturę wroga
Horn Obrażenia od lodu
Wave Obrażenia od wody
Aero Obrażenia od wiatru
Light Światlo w ciemnościach
Flare Star Świetliste porażenie
Earth Power Powoduje trzesienie ziemi
Twister Powoduje tornado
Lava Gun Wyciek lawy
Melt Atak wysoką temperaturą
Offline